Blended képzésekhez köthető esettanulmányok

Blended képzésekhez köthető esettanulmányok1

A blended kurzusok felsőoktatási intézményekbe történő bevezetésének tervezése során érdemes figyelembe venni, hogy amint az elearning, a blended képzések is a forprofit szférában jöttek létre elsőként. Ennek oka az exponenciálisan növekvő információmennyiség mellett feltehetőleg az, hogy az információs társadalom gyorsan változó üzleti környezetet teremtett, ahol a munkához használt szoftverek és eszközök eddig nem látott módon, nagyon gyorsan válnak elavulttá. Ezek a változások lassan a felsőoktatásban is érezhetővé válnak, ezért a képzés bevezetését tervezőknek  érdemes megvizsgálniuk, hogy milyen képzésekre használják a blended módszereket a globális üzleti szférában.

A teljes szöveg:

doc-iconpdf-icon

 

 


1Az esettanulmányok az alábbi műből valók: Josh Bersin: The Blended Learning Book, Pfeiffer Kiadó, 2004, San Francisco, 249-254. o.