Up
  • Kezdőlap
  • Virtuális szemináriumok
    • Tartalom
      • A virtuális (elektronikus) tanulási környezet fogalmának értelmezése
      • A virtuális (elektronikus) tanulási környezetek karakterisztikus jellemzői
      • Virtuális tanulási környezetek a felsőoktatásban
      • Amerikai tapasztalatok egyetemi kurzusok virtuális transzformációjára
      • Virtuális egyetemek kommunikációs elemei és a veszélyforrások
      • A kommunikációs környezet befolyása az oktatásra
      • Szinkron kommunikációs eszközök újra fölfedezése az elektronikus tanításban
    • Tanácsadás
      • Virtuális tanulási környezetek létrehozását segítő alkalmazások kiválasztása
      • A virtuális osztályterem arculata
      • Virtuális szeminárium szervezésének tapasztalatai
      • Online tanulás-módszertan
      • A különböző geopolitikai háttér befolyása a „virtuális tér” oktatási felhasználására
      • Virtuális konzultációk szervezésére alkalmas szoftverek
      • Virtual classroom megvalósítások szempontjai
      • Virtual classroom szolgáltatások: A WizIQ alkalmazása
      • Saját telepítésű virtual classroom alkalmazások; A BigBlueButton
      • Dr. Komenczi Bertalan elérhetőségei
      • Dr. Szabó Bálint elérhetőségei
      • Dr. Tóvári Judit elérhetőségei
    • Tanulás
    • Támogatás
      • Szempontok virtuális tanuló közösségek tervezéséhez
      • Szinkron kommunikáció a távoktatásos kurzusokban
      • Az M-learning eszközei
      • Virtuális osztályterem modellezése
      • A BigBlueButton virtuális szemináriumszervező alkalmazás használata
  • Blended learning
    • Tartalom
      • A blended learning elemeinek meghatározása
      • A blended learning fogalmának meghatározása
      • A blended learning módszertani megközelítése
      • A blended learning a felsőoktatásban
      • A szabványok szerepe a blended képzésekben
      • A blended képzés bevezetésének kritériumai
      • A blended képzés bevezetésének gazdasági szempontjai
      • Blended képzésekhez köthető esettanulmányok
      • Az M-Learning fogalomrendszere és alkalmazási lehetőségei
      • Az APPLE és az oktatás
      • Az APPLE iBooks interaktív tankönyvkoncepciójának bemutatása (video)
    • Tanácsadás
      • Mestertanár Videoportál
      • Különleges tanulási környezetek
      • Táblagép kísérletek tapasztalatai az Eszterházy Károly Főiskola Gyakorló iskolájában
      • Dr. Forgó Sándor elérhetőségei
      • Komló Csaba elérhetőségei
      • Lengyelné dr. Molnár Tünde elérhetőségei
    • Tanulás
      • Digitális Tankönyvtár
    • Támogatás
      • Tpack iPad project in Schools (TIPS)
      • ACOT2 Apple Classrooms of Tomorrow – Today
      • Kollaboratív alkalmazások gyűjteménye internetes környezetben és iPaden
      • Sulinet Tudásbázis (SDT)
      • OKOSDOBOZ
      • REALIKA (Digitális foglalkozásgyűjtemény és oktatásszervezési szoftver)
  • Oktatáselmélet
    • Tartalom
      • Pedagógiai technológiai rendszertervezési és humán teljesítménytechnológiai modellek
        • Az oktatástechnológia előtörténete és fogalmának értelmezései
        • Az Instructional Design and Development – paradigmaváltás – rendszerszemlélet
        • Az oktatásfejlesztési modellek – az ADDIE modell és más vizuális reprezentációk
        • A humán teljesítménytechnológiai modell
        • Az oktatástechnológiával és tervezéssel kapcsolatos kutatások és az innováció
      • Nézőpontok az oktatáselmélet új forrásvidékeinek bemutatásához
        • Az információs kor kihívásainak inter- és transzdiszciplináris értelmezései
          • Jerome Bruner Az oktatás kultúrája
          • Komenczi Bertalan Információ, ember és társadalom
          • Nagy József XXI. század és nevelés
        • Az elektronikus tanulási környezetek rendszerszemléletű értelmezése
          • Komenczi Bertalan Elektronikus tanulási környezetek
        • Alternatív- progresszív- és antipedagógiai gondolkodásformák, iskola- és oktatáskritikák
          • A Seymour Papert trilógia
        • Források a kognitív tudomány és a pszichológia témaköréből, illetve az ezekből építkező oktatáselméleti interdiszciplínák területéről
        • Oktatáselméleti szempontból releváns forrásmunkák a média- illetve médiumelmélet területéről
        • Kognitív-evolúciós irányultságú szemléletmód, amely az elme és a kultúra kölcsönhatásrendszerére fókuszál
          • Merlin Donald Az emberi gondolkodás eredete
          • Tomasello, M. (2002): Gondolkodás és kultúra.
          • Csányi Vilmos (2010): Oktatáspolitikai problémák egy humánetológiai rendszerszemlélet tükrében Iskolakultúra
          • Csibra Gergely és Gergely György (szerk.): Ember és kultúra. A kulturális tudás eredete és átadásának mechanizmusai
        • Az elme természetének kérdéseire irányuló filozófiai és neurobiológiai vizsgálódások
          • Searle, J.(2000): Elme, nyelv és társadalom. A való világ filozófiája.
      • A korszerű tanári műveltség alapelemei – video előadások
        • Válogatott könyvek a korszerű tanári műveltség elméleti forrásvidékeiről
        • Válogatott tanulmányok a korszerű tanári műveltség elméleti forrásvidékeiről
        • Válogatás a korszerű tanári műveltség elméleti alapjaiból
    • Tanácsadás
      • Dr. Komenczi Bertalan elérhetőségei
      • Dr. Nádasi András elérhetőségei
    • Tanulás
    • Támogatás
      • ERIC adatbázis
      • EISZ információszolgáltatás
      • EPA – Elektronikus Periodika Archivum
      • A taxonómiai rendszerek szerepe a HPT elemzési és fejlesztési folyamataiban
      • Sztenderdek, oktatásfejlesztési, a-tervezési kompetenciák

Elektronikus Tanári Teljesítménytámogató Rendszer (ET3R)

Navigáció: Elektronikus Tanári Teljesítménytámogató Rendszer (ET3R) → Oktatáselmélet → Tartalom → Pedagógiai technológiai rendszertervezési és humán teljesítménytechnológiai modellek

Pedagógiai technológiai rendszertervezési és humán teljesítménytechnológiai modellek

Pedagógiai technológiai rendszertervezési és humán teljesítménytechnológiai modellek

Az oktatástechnológia előtörténete és fogalmának értelmezései

Az Instructional Design and Development – paradigmaváltás – rendszerszemlélet

Az oktatásfejlesztési modellek – az ADDIE modell és más vizuális reprezentációk

A humán teljesítménytechnológiai modell

Az oktatástechnológiával és tervezéssel kapcsolatos kutatások és az innováció

Készítette: Csanádi Péter, Csernai Zoltán, Eszterházy Károly Főiskola, 2014 - TÁMOP-4.2.2.C-11/1/KONV-2012-0008
Designed by http://www.r4isdhc-3ds.fr, thanks to: http://www.acaiberryrev.co.uk, hcg injections web and nintendo 3ds